Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».

Терміни повернення та обміну

Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення товарів належної якості

Ви можете оформити повернення, якщо товар не підійшов за розміром, технічними характеристиками,
кольором або з інших причин не може бути використаний за призначенням, а також:

- не минуло 14 днів із моменту отримання товару у відділенні Нової пошти.
- товар не був у вжитку і жодним чином не використовувався, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості
- повністю збережена фірмова упаковка (включаючи ярлики)
- у наявності розрахункові документи

Умови повернення товару неналежної якості

Чи виявили, що товар пошкоджений чи несправний? Ви маєте право протягом гарантійного терміну заявити претензію щодо якості товару (згідно зі ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів») та повернення товару неналежної якості.

Повернення товарів відбувається через відділення Нової Пошти

Крок 1
Заповніть документи для повернення, що містяться у Замовленні:
- Заява на повернення товару
- накладна на повернення товару
- видаткова накладна

Крок 2
Зберіть все необхідне для посилки
зберіть товар у повній комплектації (товари, що постачаються в комплекті,
необхідно повертати також у комплекті).
вкладіть копії розрахункових документів, що підтверджують оплату товару.
вкладіть заповнені Вами оригінали документів: «Заява на повернення товару», «Накладне на повернення товару», «Витратне накладне».

Крок 3
Надішліть на адресу, з якої було надіслано Замовлення.

Дніпро
Відділення Нової Пошти – 29

+380961815252

Увага! Пересилання здійснюється за рахунок покупця, у разі повернення товару належної та неналежної якості.
Вартість повернення товару 85 грн.

Якщо товар відповідає вищезгаданим умовам повернення, кошти будуть повернуті на банківський рахунок покупця протягом 10 робочих днів з дня отримання повернення магазином.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Гарантія

Ми працюємо тільки з офіційними постачальниками, що гарантує Вам високу якість товару, а також повну безпеку при дотриманні правил експлуатації. Термін гарантії товару відповідає заявленим терміном виробника. Докладніше за конкретний товар уточнюйте у менеджера.